Elisa on tietoliikenne- ja digitaalisten palveluiden edelläkävijä. Asiakkaanamme on 2,8 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota, ja kattavassa verkossamme on yli 6,2 miljoonaa liittymää. Yhteistyö mm. Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa kansainvälisesti kilpailukykyiset palvelut.

Päämarkkina-alueemme ovat Suomi ja Viro, tarjoamme digitaalisia palveluita myös kansainvälisille markkinoille. Elisan osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä, vuonna 2018 liikevaihtomme oli 1,83 miljardia euroa ja henkilöstöä 4 800. Vastuullisena suomalaisena markkinajohtajana toimintaamme ohjaa toiminnan jatkuva parantaminen.

Brändejämme ovat Elisa, Elisa Saunalahti, Elisa Videra, Elisa Santa Monica, Elisa Automate ja Elisa Smart Factory. Tarjoamme myös digitaalisia palveluita kansainvälisille markkinoille. Portfolioon kuuluvat esimerkiksi visuaalisen viestinnän palvelut, viihdepalvelut ja pilvipohjaiset IT-palvelut.

Yli 136-vuotisella matkallamme olemme aina hakeneet uutta ja haastaneet vallitsevia käytäntöjä asiakkaidemme hyväksi. Parannamme systemaattisesti tehokkuuttamme ja laatuamme erinomaisin tuloksin. Sitoutunut henkilöstömme, vahva oppimisen kulttuuri ja innovaatiot ohjaavat jatkuvaa kehitystämme, jolla vahvistamme edelleen asiakastyytyväisyyttämme, positiivista vaikutusta yhteiskuntaan sekä taloudellista tulostamme.

Seuraa matkaamme myös Facebookissa (@elisasuomi) ja Twitterissä (@ElisaOyj) 

 

Pitkäjänteistä työtä laadun parantamiseksi

Elisalle on myönnetty arvostettu viiden tähden EFQM Recognised for Excellence -laatutunnustus, joka viestii toiminnan ja tulosten erinomaisesta tasosta sekä kyvystä systemaattisesti ja tuloksellisesti kehittää toimintaa edelleen.

Lue lisää laatutyöstämme

Jatkuva kehittyminen, innovaatiot ja yhteistyö

Toimimme alalla, jossa tulevaisuuden palvelut rakennetaan jatkuvalla kehittymisellä, innovaatioilla ja eri alojen asiantuntijoiden yhteistyöllä. Olemme tiiviisti mukana alan tutkimushankkeissa ja startup-toiminnassa. 

Lue lisää tutkimuksesta ja kehityksestä

Asiakaslähtöinen toimintamallimme

Elisan toimintamallin tavoitteena on asiakasläheisyyden ja toiminnan tehokkuuden jatkuva parantaminen.

Tutustu toimintamalliimme

Tutustu johtoomme

 

Yli 135 vuotta edelläkävijänä

Elisan yli 135-vuotista tarinaa leimaa uuden hakeminen ja vallitsevien käytäntöjen haastaminen. Kaikki sai alkunsa kun lennätinmekaanikko Daniel Johannes Wadén sai luvan parustaa puhelinlaitoksen Helsinkiin tammikuussa 1882. 

Tutustu historiaamme

 

Toimintaperiaatteet perustuvat arvoihimme

Elisan yleiset toimintaperiaatteet (Code of Conduct) koskevat koko Elisa-konsernia, kaikkea liiketoimintaamme ja koko henkilöstöämme.

Lue lisää periaatteistamme