Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja digitaalisten palveluiden yritys, jonka päämarkkina-alueet ovat Suomi ja Viro. Palvelemme yli 2,8 miljoonaa asiakasta, joilla on yli 6,2 miljoonaa liittymää. Tarjoamme ympäristöystävällisiä palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan digitalisoimiseen ja tuottavuuden parantamiseen.

Markkinajohtajana olemme edelläkävijä myös uusien verkkoteknologioiden ja -innovaatioiden, kuten 5G:n, kehittämisessä. Elisa on julkisesti noteerattu Nasdaq Helsinki Suuret Yhtiöt -listalla, osakkeenomistajia on noin 180 000. Liikevaihtomme vuonna 2017 oli 1,79 miljardia euroa ja henkilöstöä 4 700 13 maassa kansainvälisesti.

Brändejämme ovat Elisa, Elisa Saunalahti, Elisa Videra, Elisa Santa Monica, Elisa Automate ja Elisa Smart Factory. Yhteistyö mm. Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa kansainvälisesti kilpailukykyiset palvelut. Tarjoamme myös uusia digitaalisia palveluita kansainvälisille markkinoille. Portfolioon kuuluvat esimerkiksi visuaalisen viestinnän palvelut, viihdepalvelut ja pilvipohjaiset IT-palvelut.

Yli 135-vuotisella matkallamme olemme aina hakeneet uutta ja haastaneet vallitsevia käytäntöjä asiakkaidemme hyväksi. Parannamme systemaattisesti tehokkuuttamme ja laatuamme erinomaisin tuloksin. Sitoutunut henkilöstömme, vahva oppimisen kulttuuri ja innovaatiot ohjaavat jatkuvaa kehitystämme, jolla vahistamme edelleen asiakastyytyväisyyttämme, postiivista vaikutusta yhteiskuntaan sekä taloudellista tulostamme.

Seuraa matkaamme myös Facebookissa (@elisasuomi) ja Twitterissä (@ElisaOyj).

 

Elisan 135-juhlavuosi, oli jälleen yhtiön historian paras. Asiakaskokemus lähtökohtana paransimme toimintaamme sekä kehitimme uusia palveluja. Liikevaihtomme kasvoi ja tuloksemme parani.

Pitkäjänteistä työtä laadun parantamiseksi

Elisalle on myönnetty arvostettu viiden tähden EFQM Recognised for Excellence -laatutunnustus, joka viestii toiminnan ja tulosten erinomaisesta tasosta sekä kyvystä systemaattisesti ja tuloksellisesti kehittää toimintaa edelleen.

Lue lisää laatutyöstämme

Jatkuva kehittyminen, innovaatiot ja yhteistyö

Toimimme alalla, jossa tulevaisuuden palvelut rakennetaan jatkuvalla kehittymisellä, innovaatioilla ja eri alojen asiantuntijoiden yhteistyöllä. Olemme tiiviisti mukana alan tutkimushankkeissa ja startup-toiminnassa. 

Lue lisää tutkimuksesta ja kehityksestä

Asiakaslähtöinen toimintamallimme

Elisan toimintamallin tavoitteena on asiakasläheisyyden ja toiminnan tehokkuuden jatkuva parantaminen.

Tutustu toimintamalliimme

Tutustu johtoomme

 

Yli 135 vuotta edelläkävijänä

Elisan yli 135-vuotista tarinaa leimaa uuden hakeminen ja vallitsevien käytäntöjen haastaminen. Kaikki sai alkunsa kun lennätinmekaanikko Daniel Johannes Wadén sai luvan parustaa puhelinlaitoksen Helsinkiin tammikuussa 1882. 

Tutustu historiaamme

 

Toimintaperiaatteet perustuvat arvoihimme

Elisan yleiset toimintaperiaatteet (Code of Conduct) koskevat koko Elisa-konsernia, kaikkea liiketoimintaamme ja koko henkilöstöämme.

Lue lisää periaatteistamme