Palveluiden esteettömyys

Kehitämme jatkuvasti tuotteitamme ja palveluitamme asiakkaiden tarpeiden mukaisiksi. Palveluiden innostavuus, hyödyllisyys, turvallisuus, saavutettavuus ja helppokäyttöisyys ovat jatkuvan kehitystyön tavoitteitamme.

Keräämme jatkuvasti asiakaspalautetta ja kutsumme säännöllisesti asiakkaitamme tapaamaan palvelumuotoilijoitamme ja testaamaan sekä nykyisiä palveluita että kehittämään uusia. Kohtaamisissa keräämme arvokasta näkemystä pystyäksemme reagoimaan muuttuviin tarpeisiin, käyttötapoihin ja odotuksiin. Havaintojen analysoinnista ja palveluiden kehittämisestä vastaavat Elisan palvelumuotoilijat.

Verkkopalveluja käytetään yhä enemmän mobiililaitteilla. Varmistaaksemme parhaan käyttäjäkokemuksen kaikki Elisan palvelut suunnitellaan ensin pienellä ruudulla toimiviksi ja vasta sen jälkeen suurelle ruudulle mukautuviksi.

Olemme lisänneet valmiuksiamme tuottaa palveluja selkokielisemmin ja eri kielillä.