Elisan myynnin ja asiakaspalvelun tehtävät sijoittuvat eri puolille Suomea, ja meitä on valtava joukko ihmisiä varmistamassa asiakkaidemme tyytyväisyyttä. Tehtävien painopisteet vaihtelevat, mutta jokaiseen tehtävään sisältyy sekä asiakaspalvelua että myynnillisempää tekemistä. 

Useimmissa tehtävissä tarjoamme mahdollisuuden osa-aikaiseen työskentelyyn ja työvuorojen joustavaan vaihtamiseen, mikä helpottaa työn tekemistä esimerkiksi opintojen ohella. Esimiestyö ja johtaminen Elisalla ovat tutkitusti huippulaatua: meillä oppimistasi ja kehittymistäsi työssä tuetaan päivittäin.

Yli 70 myymälää ja myyntipistettä Suomessa

Kasvokkain tapahtuvasta myynnistä ja asiakaspalvelusta vastaavat meillä myyjät, jotka toimivat joko myymälöissä tai myyntipisteissä. Myymälöissä meillä on mahdollisuus palvella monipuolisesti sekä kuluttaja- että yritysasiakkaita tehden heidän arjestaan helpompaa. Tässä auttavat laaja tuotevalikoima ja Suomen suosituimmat tuotteet. Myyntipistetyöskentely taas sopii aktiiviselle ja oma-aloitteiselle henkilölle, joka innostuu myynnillisestä tekemisen meiningistä ja vahvasta tuloshakuisuudesta. Tarjoamme ICT-alan työehtosopimuksen mukaisen palkan ja alan parhaat myyntibonukset.

Tämän sivun alareunasta löydät Elisan avoimet myynnin tehtävät. Suurin osa työllistyy kuitenkin näihin tehtäviin ensin kumppaniyrityksemme Baronan kautta. Baronan tehtäviin voit jättää avoimen hakemuksen täällä

Asiakaspalvelua useissa kanavissa

Mikäli auttaminen ja palvelu yhdistettynä moderniin tietotyöhön kuulostaa sinun jutultasi, suosittelemme monikanavaisen asiakaspalvelun tehtäviämme. Palvelemme puhelimen, chatin, sähköpostin ja videon kautta paitsi omia asiakkaitamme, myös muiden yritysten asiakkaita, jotka luottavat meihin asiakaspalvelun ratkaisuissaan. Elisan omaan asiakaspalveluun sisältyy myös myynnillisiä elementtejä, sillä pääset tarvittaessa ohjaamaan asiakkaita uusien palveluiden piiriin ja tarjoamaan heille ratkaisuja arjen pulmiin palveluidemme avulla. Erityiskoulutetut Omagurut ja Yritysgurut toimivat teknisten ongelmien aktiivisina ratkojina eivätkä luovuta hankalimpienkaan tapausten kohdalla. 

Tämän sivun alareunasta löydät Elisan avoimet asiakaspalvelutehtävät. Suurin osa työllistyy kuitenkin näihin tehtäviin ensin kumppaniyrityksemme Baronan kautta. Baronan tehtäviin voit jättää avoimen hakemuksen täällä

Asiakastyössä parhaat fiilikset tulevat siitä, että asiakas on tyytyväinen ja ongelma on ratkaistu. Tässä työssä pitääkin olla aito halu auttaa ja tehdä kaikkensa. Itse mietin aina, että mitä voisin tehdä vielä paremmin.

Jouni, Elisan yritysasiakaspalvelu

Myyntityötä myös puhelimitse

Myynnin ja asiakaspalvelun varsinainen kuninkuuslaji on puhelinvälitteinen myynti ja markkinointi, jota teemme niin nykyisten kuin tulevien asiakkaidemme suuntaan. Työ on energistä, innostavaa ja palkitsevaa: emme tuputa tai tyrkytä vaan tarjoamme aidosti hyödyllisiä ratkaisuja tunnistettuun tarpeeseen. Myyntityössä on mahdollista saavuttaa hyvillä tuloksilla tuntuvat lisäansiot, mutta maksamme toki myös kiinteän tuntipalkan. Elisa pitää huolen työntekijöistään ja tarjoaa hyvät työsuhde-edut, jotka auttavat jaksamaan ja viihtymään niin töissä kuin vapaa-ajallakin. Puhelinmyyntiä on tarjolla etenkin tytäryhtiössämme Eniassa.

Yritysmyynnissä rakennamme kumppanuuksia

Yritysasiakkaiden suuntaan myyntityö ja asiakaspalvelu on usein pitkäjänteisempää ja vahvemmin kumppanuuden luomiseen ja kehittämiseen painottuvaa. Asiakkuuksista huolehtiminen ja niiden kehittäminen on keskeinen osa yrityspuolen myyntityötä. Yritysasiakkaita palvellaan osittain myös Elisan myymälöissä sekä etenkin isompia asiakkaita myös asiakkuusvastuiden ja henkilökohtaisten yhteyshenkilöiden kautta. Yritysmyynti edellyttää hyviä verkostoitumistaitoja ja laajaa ymmärrystä liiketoiminnasta sekä erityisesti lisäarvon tuottamisesta moderneilla digitaalisilla palveluilla ja tuotteilla.

Avoimet työpaikat - Myynti & Asiakaspalvelu