Elisa Oyj > Yritysvastuu > Sosiaalinen vastuu

Sosiaalinen vastuu

"
Asiakaskeskeisyys on yksi arvoistamme ja asiakastyytyväisyys tärkeä toimintaamme ohjaava tekijä.

Asiakkaanamme on yli 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota Suomessa ja Virossa sekä kansainvälisesti. Asiakkaiden tarpeiden syvä ymmärrys on edellytys sille, että voimme kehittää palveluitamme vastaamaan muuttuviin tarpeisiin. Toimialallamme viestinnän luottamuksellisuuden varmistaminen ja henkilöiden yksityisyyden suojaaminen ovat keskeisiä asioita.

Sosiaalinen vastuu tarkoittaa meille erityisesti vastuuta asiakkaistamme ja henkilöstöstämme.

Asiakaskeskeisyyteen kuuluvat tietoturvallisuus, turvalliset ja esteettömät palvelut, kattava verkko sekä toimitusketjumme.

Jatkuvasti kehittyvä henkilöstömme yhdessä kumppaniverkoston kanssa muodostaa perustan, jolla varmistamme laadukkaat palvelut asiakkaillemme.